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본문 Why has "Gangnam" become a significant symbol of the marketing dynamics in South Korea and perhaps other parts of Asia? What are similar Gangnams in other cities of the world? Gangnam is the one of the most luxurious district and has a lot of floating population in Korea. Important thing is that most of floating population in Gangnam are consist of high-classes. Looking into these high-class people, they have somethings in common. They have a strong desire to spend on themselves and can afford to spend. If they want some products, It doesn't matter how expensive they are or how useful they are. Moreover, they are sensitive to trend and set the culture trends. 하고 싶은 말 좀 더 업그레이드하여 자료를 보완하여, 과제물을 꼼꼼하게 정성을 들어 작성했습니다. 위 자료 요약정리 잘되어 있으니 잘 참고하시어 학업에 나날이 발전이 있기를 기원합니다 ^^ 구입자 분의 앞날에 항상 무궁한 발전과 행복과 행운이 깃들기를 홧팅 키워드 사례, 연세대, 마케팅, 조사 |
2017년 5월 27일 토요일
연세대 마케팅 GoldMiss 사례 조사
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