2017년 5월 29일 월요일

국제경영 SPA브랜드 H&M의 경영 사례 연구 (영문)

국제경영 SPA브랜드 H&M의 경영 사례 연구 (영문)
[국제경영] SPA브랜드 H&M의 경영 사례 연구 (영문).pptx


목차
SPA?
About H&M
Question 1
Question 2
Question 3
Question 4
Question 5


본문
about H&M
"Fashion and Quality at the best Price"
around 2,500 stores worldwide in 44 markets
Around 94,000 employees

Brands : H&M, COS, Weekday, Monki, Cheap monday
No.1 user of organic cotton worldwide 2010
USD 4.5 million funding for "All for children project"

Question #2.
How does management at H&M use global branding
and global product development to create and offer
its fashions? How does the firm use marketing mix
elements to market its offerings around the world?


키워드
국제경영, 경영, 브랜드, SPA브랜드, SPA

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